2017. március 3., péntek

Csütörtök

Csatlakoznék még a mai naphoz, bár 10 perc van belőle.
Láttam ma a barátokköztben, és tök jó volt. Valami tanácsot adott a kiscsávónak csajozás meg ilyesmi, bár én nem szoktam tervezni csak boldog vagyok és késsz, és úgy látom a fiúk is csípnek így nem kell nagyon taktikázn, és tervezgetni.
Elmentünk a mamival ebédelni tojásos noklit káposztával, meg levesnek meg ő valami sárga krémlevest, én meg húslevest. Hajni csinált nekem egy latte macchiatot.
Szegény Hajnika beteg.
Hiányzik az biztos. Mintha a saját apám lenne. De leszarom. Le kell szarnom. Hisz alig ismerem.
Hazajöttünk, aztán aggódtam a hepa szűrő miatt, de az exem, a Robi rendelt nekem mégegyet, és hamarosan meglesz a fürdőruhám is, úgyhogy nincs is nagyon más.
Laci a láda óta levelezget velem, cuki meg minden de nemtom..
Robi nem engedte kifizetni a szűrőt, mert szülinapom van, bár én az ilyesmit nem nagyon szeretem.
A barátok köztös csávónak se a pénze kell- bár ő tuti azt hiszi, amennyi ember betalálhatta már a hülyeségeivel. De leszarom tényleg.
Az a baj ezt az egy-et nézem nincs tévé a szobámban, dehát ezt is csúnyán bebuktam.D
Aztán Hajni jött és elvitte anyut a magnetigbe, meg azt se értem, hogy a rokonunk miért nem tudja megadni a kódot.
Váltottam új profil és borítóképet.
Szerintem a szülinapi kép egész jó lett, ma küldte át Hajni. Mondjuk a barna és kék szemekért megdolgoztam az biztos, mert tűzpiros volt, mintha nem is krém lett volna a tortába hanem valami erősebb, de na jó :D
Nagy Anna fényképe.

A hepa szűrőtől megnyugodtam. :)
Elvileg 9-én jön :)
J-t láttam a benzinkútnál aztán követtek minket a spárba, tök jó hogy láttam, mert régóta besz. fesz, sztem jófej, így már szívesen talákozok vele, csak a képek olyan csalókák és bizonytalanok.
Jól működik a kicsi kocsi, még a Marikénak is mutattam, még a Marika is megköszöntött ma, hozott csokit.
Ja meg zuhiztam. Ilyenkor zuhizok. Átbaszott a h.szrs-csávó, aztán ilyenkor mindig zuhizok. Ez van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése