2017. március 14., kedd

2017. március 13., hétfő - Ajtony, Krisztián 0° / 12° változó

Ma elkísértem anyut az orvoshoz. A Szkl Bözskéhez a megállóba. Bementem a boltba ami ott van a bözske mellett, amíg várta, és arra gondoltam, milyen volt ott kiskoromba.
Egy ürge nézett azt lefényképezgettem Balázsnak. Aztán meguntam, hogy Balázs nem adott igazat, meg h néz, és elmentem onnan. A dédi mama házához mentem a lépcsőháznak támaszkodva hogy onnan ne lásson az ősz hajú fasz,meg ne lásson senki, mert elegem lett. Vártam hogy anyu jöjjön. Hívott és letettem. Visszamentem, de csak addig hogy az autó és a fa úgy metszették egymást, h én láttam anyut az ürge viszont már nem láthatott (látott) engem. És hívtam anyut a kezemmel, hogy gyere, és jött. Aztán bement a Kutya szalonhoz a videókazettáért. Aztán Betty a Donatlány, átvitt egy izébe ahol vmi faszi volt, egy műszaki boltba vagy mibe, és mondta hogy anyu már elment. Én meg kinéztem és ott állt anyu a virágbolt előtt, és mentünk. Aztán átvágtunk az uniós játszótéren, és bementünk abba a torna"terembe" vagy mibe. Előtte voltunk a hevesi boltba és egy csomó jó dolgot vettünk. 199 volt a boci le volt árazva, meg a tejszínhab is.. este ettünk szendvicset szalámit tettünk rá, meg zöldséges sajtkrémet, és csináltunk pudingot, és tettünk rá tejszínhabot.
Osztán utána mi történt?
Osztán utána az történt mondom másris hogy.. :)Bejöttem nem tudtam begyujtani aztán mégis begyújtottam valahogyan, aztán Hajni megjött, aztán a kabátja zsinórja belement a párologtatómba. Bejött itt elvolt, aztán kiment. Ennyi. :)

Itt az orvosi rendelőnél vagyok ezen a képen. Hajni megette a csokimat. :)
A leárazottat. :)
Kokárdát csinálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése