2017. március 27., hétfő

2017. március 27., hétfő - Hajnalka -1° / 15° derült

Ma moziba voltunk Hajnival. Meghívtam őt a névnapja alkalmából moziba. A Szépség és a szörnyeteget, néztük, és nacsoszt ettem picit bárbekju szósszal, és 0,5ös kólát.
Jött Attila, ittunk egy kávét és mentünk. Míg moziban voltam, kitakarított a robot. Szép rendre értem haza. Átcseréltem a húsvéti terítőre. A nyuszisra. Atti pakolt Hajni nyomkodta a telót, ahogy szokta, én meg beszélgettem velük. Szoknyában voltam, a mama csillogós pulcsisfelsőjében, ami rövid ujjú, a fekete szoknyában, a szürke gatyámban és fekete csizmában és alatta szürke felső. Virágos rózsaszín zokni. Hajninak névnapja van. Megköszöntöttük. Én Rafaellot adtam neki, Anya pedig kifizette az autó tulajdoni lapját. A Hajni nevére. Feltöltöttem a Farkasasszonyt.
Hajnika hazafele belecsócsált a nacsoszomba, és ment edzeni. Három edzést lemondott, a mozimeghívásom miatt.
Jó volt a film... Kiírtam facera is a film alatt, a vége felé már.
otpbe mentek ma a mamával, meg okmányba az autó miatt.:s




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése