2017. március 8., szerda

2017. március 08., szerda - Zoltán 4° / 11° felhős

Kurvajó idő van. és kimentünk a kutyával. a Hajni plüssmellényében voltam, a szürke melegítőnadrágomban, és a pandamacis szürke pulóverben. Azt elfelejtettem mondani, hogy egy lány ment az úton az interspárnál, és nagyon világított előttünk az esthajnalcsillag, és a lány nézte hátrafordultam, és összemosolyogtunk. Kérdeztem hogy mit néz, és azt mondta, az esthajnalcsillagot, tudtam láttam amúgy csak megkérdeztem tőle. Mondtam miért nézi, vagy mit lát benne, azt mondta, reményt, vagy útmutatást, mondtam valami egyszer azt mondta nekem figyeljem azt a csillagot, és mondtam nem tudom, miért mondták ezt nekem, és azt mondta, ha legközelebb találkozunk, - nézzem meg valahol -mondjam meg mire jutottam, én meg poénkodtam, hogy, megnézem a wikipédiába. Azt mondta jó nevetett, és elment.
Ma - nemzetközi nőnap- van, amit amúgy tiszta szívből leszarok.
Folytattam a L. S. sorozatot. Nincs több szelfim ma.
Kivittem a kutyát póráz nélkül, és ott maradt a mamáék háza előtt, és a Rozsika mondta, hogy bedobták. Jött azzal a mariecsuis Erzsikével, mert kinéztem a szobámban az ablakon, és akkor az ablak alatt jöttek és mondták.
Póráz nékül vittük ki, mert sosem tudjuk egy helyen lerakni a pórázt.
Hintáztam ott ahol a labdát rejtettem el, még télen a kutyának. Zenét hallgattam a telefonomban.
A L. S. -et berakom.
Nagy Anna fényképe.

Tesóm kiszámolja a számmisztikámat, velem, meg vele. Ő úgy számolta ki, hogy összeillenek a Lajossal, és hogy blabla... már a faszom ki van.(tesómmal):) de azészeretem=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése