2017. március 18., szombat

2017. március 17., péntek - Gertrúd, Patrik 2° / 16° változó

Ma a virágboltban voltak parasztok. Fel akartam díszíteni az asztalt húsvétra. De parasztok voltak, ezért anyával kijöttünk. Meg anyának sem tetszett semmi. Bevásároltunk. Vettem salit meg pisztáciát meg fagyit.
Meg előtte szórólapoztunk, meg ittunk egy kávét a Gerőben az interspárnál, a nyitott teraszos részen. Jó idő volt. A napi fasz megint megvolt. Egy szemüveges kopasz idióta figyelt, valami csajokkal volt. Semmi érdemleges normális pasit nem láttam. Volt egy két nyomi. Volt aki jól nézett ki de belülről fúj. És aki értelmes és aranyos volt de nem ad magára. Sajna bajna. Aztán megjött a 17-es szeretetkörös trendi fürdőruhám.:) Nagyon örültem neki :) Hajni boldog, én meg gondolok a csávóra de... az agyam azt mondja hogy felejtsem el.. mikor ugrál mikor táncol mikor mosolyog mikor bármi mikor faszom, arra gondolok neki összejött nekem meg nem. És kurvára nem tehetek róla, mert bejött az álmomba és.. úgy ébredtem hogy szeretkezem vele. És mondja hogy szeret,és én is hogy viszont szeretem. Ez azért ez nagyon gáz :)
Azért a fürdőruhának örültem. Ma is volt ugrabugra zumba és Atti is mondta a piacos Atti, hogy mész "tornászni" S elmosolyogtak anyuval hogy nincs kedvem hozzá :D Aztán feljöttem, vártam húgit. Nem vót mit tenni.:) Azt mondtam ha visszaérünk a spárból. Lassan ettem a salátát a padon, de.. hazaértünk így is időbe. Erre akartam fogni, hogy talán nem érek be.. De nem foghattam rá.. Szal.. :S
Mármint a késésre.
Mondjuk nem volt olyan rossz a zumba, nem volt annyira gáz, de egy kislány kimentett, kint játszottam vele, így egy picit jobb volt. Aranyos volt, és addig se kellett zumbáznom.
Zsófinak hívták és halak volt. Szerette a lovakat. Megpörgettem a végén a kislányt olyan aranyos volt. :)
Zumba után elmentünk a lidlibe. Vettem pizsomát, meg kiflit. Sznupis pizsi. Meg olivás kifli.
Este a Misi jófej volt. :)
A felső elég szar. Kimentem felvenni.

Nagy Anna fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése