2017. március 14., kedd

2017. március 14., kedd - Matild 0° / 12° változó

Anyuval ma voltunk kozmetikusnál. Mondjuk azt hogy sikerült kibékülnöm az Oliviával.
Megfűztem a kokárdát. Egy sárga pólóra ráfűzte Hajninak és odaraktam neki. De köcsög volt és bolond. És levelet írt ennek a bznak. Nem figyelt rám...hogy odatettem. Meg sem köszönte. Nem is örült neki. Nem tudom hogy fogok neki megbocsátani, de most jól meg kell dolgoznia érte. Ilyen egy idiótát. Néha már a faszit is utálom. Pedig eddig semmi bajom nem volt vele. Az első kokárdát neki csináltam. Aztán ost jön az enyé, aztán meg a Mamájé. A Mamáét akartam, anyu legalább örült neki...Buta ez a Hajnika. int a fasz :S
Most volt a faszijánál. De jön a faszi. "sajna"Sztem szép lett a kokárda.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése