2017. március 5., vasárnap

2017. március 05., vasárnap - Adorján, Adrián 2° / 18° változó

Ma megint elvitt minket Ibolya úszni. Odajött az az idióta Attila. Aztán kidobott a lidlinél, ott ordíbáltam valamit hogy anyu válaszoljon. Aztán elmentem mekizni.
Aztán hazasétáltunk visszafele már nem voltunk autóhoz kötve. Utána bementem a boltba narancsléért, meg csokiért, és utána haza.
Most megint gondoltam a barátok köztös csávóra. Hát persze, Mert állandóan mutatják.. Jaj mikor tippeket ad szegény kiscsávónak. A kiscsávót azt bírom. Szegény tök magányos. Pedig olyan cuki.
Meg múltkor olyan szöveget adtak a szájába sztem pont nem illik hozzá sem meg a karakteréhez sem de mind1.. olyan erőltetett, meg ilyen túl színházi.. nem tom.. nem illik a filmhez.. meg így nem tudom meg az a csaj így az a csaj úgy..
Ááá agyrém.. :)
Meg hogy kihallgatja mit beszélnek.. Jó szerpjátékban én is egyszer hallgatóztam meg mindenki hallgatózik.. de nem tom.. Az már túl kiábrándító volt.. Erre már tényleg nem tudok mit mondani pedig én mindenre mondok valamit.
Na meg...
Hazajöttem. Csomót pakolgattam, meg csomó mindent kiteregettem uszodai cuccokat egy ik asztalra terítőt tettem, meg sok apróság.. el is fáradtam..
hát nem tom ez egy ilyen nap.. jó idő van meg minden de..:)
talán még pár hétig most jön ki rajtunk a tél :)


Ezzel a csávóval kavartam szülinapom előtt. Nem bírom ki hogy ne rakjam fel, és hogy ne dicsekedjek el vele, annyira kurvajókat smároltunk, és annyira beindultam áá :)
Anyu mindig mondja kiválogatom. Jaj még ennyi örömöm sem legyen. Nem iszok nem dohányzok, mindig mindenben normális voltam. Faszom kivan nem vagyok már tini. KURVÁRA jár nekem. KURVÁRA. Idiótákkal nem kell foglalkozni. És most nem anyura értem, meg tesómra.. hanem tényleg a sok gyíkra
megbántam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése