2017. március 1., szerda

2017. március 01., szerda - Albin 5° / 9° zápor

34. Szülinapom. Nincs aki reggel megöleljen. Mármint pasi. A gyász képek még közvetlenül a szülinap alatt van mert eddig balfaszkodtak és teketóriáztak a lányok. (ezvan)
Anya sürgött forgott a konyhába későn keltem nem tudom mikor 10 óra valamikor. 10: 49et ír a gép de szerintem előbb. Elmentem wcre aztán álltam ott a konyhába míg anyu tüsténkedett. Álmos fejjel. Nem szóltam semmit tuti a hagyatéki jár a fejébe.n. Pont szülinapomra tették nem utálom őket ááá csak egy "icipicit" " ":)
Tegnap maszturbáltam rá kérdeztem anyut mert benne volt a tévében hogy ez most mi és miért nem szól, mert csomó résszel le vagyok maradva,és anyu mondta hogy ebben a részben eddig még nem is mutatták, és maradjak(me nem hallja):D rácsodálkozok csak nézek meg minden, saját anyámra nem tudok érdemben odanézni figyelem annyira a tévét meg rácsodálkozok ráfeledkezem. Most nem láttam angyalnak mint a múltkor, de kedvelem. Csipog a gép "pip pip" zörögnek, megszoktuk. Mit akarok még annyira. Hogy senki nem csinálja meg szülinapomra, azt a ládát, s nem hozzák szűrömet.
Geci egy szülinap az biztos. A leggecibb és nem anyu meg a Hajnika miatt -hanem csak úgy.-
Hát ez van-mit mondjak-felalfejjel
Ja és Apa sincs itt˙˙˙˙˙
Berakom a Rokatáncot csak úgy hogy jobb kedvem legyen.
A Mindenki zenéje jár a fejemben. Bodzavirágpor.
Oszkárt nyert.
De a Rokatánc is benne van.
https://www.youtube.com/watch?v=C27xVkyQ07Y

Monarchia Zene ME -Weiner leo - (II.Divertimento) - Rókatánc

Sírtam a Szülinapomon-ez a legköcsögebb szülinap az egész világon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése