2017. március 21., kedd

2017. március 21., kedd - Benedek - 7° / 19° változó

Olyan, mintha Apával együtt elsüllyedt volna minden. Anyám beszéd készsége, a bks csávóval kapcsolatos álmok, a húgom mosolya. Az egész...ami idáig éltetett,...De ha jobban belegondolok, kaptam valamit, vagyis valakit, akit a jövőben Eriknek hívnak. Álmodtam róla. Mikor megismerem, akkor körübelül két éves lehet. Üzenetet küld nekem, szeret és vár engem. Még odafentról néz. Fentről a mennyországból.
Attila elviszi a cuccokat. Beszélget velünk. Itt kávézik. Tudom mindenki vidám, és aranyos.. de.. olyan furcsa így minden. Más mint eddig. Más mint a megszokott. S minden eddiginél furcsább.. Talán a húgom jött. Megnézem.
Majd később folytatom.

22:33
Feljött húgom- lehívott lementem hozzá - de mintha árnyéka lenne önagának. Mintha teste lenne de lelke nem. Hagytam. Feljöttem.
Írtam a brtkzt.izés. csávónak a nénit meg a szótárt. Ha az elbaszott szarra gondolok, arra gondolok hiányzik, Lángzám, de ha jobban belegondolok ott van ő, Akire vágyok, és akiben Írisz segít. Már könnyű, de soha nem felejtem el hogy én tettem könnyebbé. Nem más.
Gonda Bettina fényképe.
Ő Kanada miniszterelnöke. Imádják. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése