2017. március 5., vasárnap

2017. március 05., vasárnap - Adorján, Adrián

Ma is vele szeretkeztem. Különleges akart lenni nagyon nekem, vagy talán az is volt.
Anyuval már gondolkodtunk rajta, hogy nem nézzük a barátok köztöt, de anyu rájött hogy ez sem megoldás. Nyugdíjas. Alig van amit szeret, ezt az egy két sorozatot sem nézhetné.
Igyekezett hogy - megfeleljen nekem.
Vágyott rá hogy -megfeleljen nekem.
Bár nem mintha eddig nem felelt volna meg.
Megint sokat muttaják. El akarom felejteni ezeket az álmokat. De már nem fáj. Úgy mint mikor először szeretkeztünk. Hozzá szoktam a "szarhoz" Ezt az álmokra értem. Csak én értem h miért van ott hogy "szar" és miért van idézőjelben.
Nem tudom mit írjak. Elaludtam. Lustálkodtam. Délbe kávéztam.
Most jön ki a fájdalom, a gyász, a munka, a pasi, a faszom.
Most jön ki minden- elég. Elegem van.
Legszívesebben körbetekerném magam a sáljával és boldog lennék. A boldogság messze van.
Ő nem foglalkozik boldogtalanokkal.
Én meg nem foglalkozok vele. Mégis az álomban egyek vagyunk.
Hm.. fura.:/

Dániel Arany fényképe.

Miért kívánjak ha lehullik ez a csillag?
Én ezt sosem értettem. :)
Elmosta az eső a köcsög munkásokat. Meg AMúúúúúgyISSS.
Vasárnap van.
- - - - - - - - - - - - - -   - - - - - - - - - - - - - - -   - - - - - - - - - - - - - - -
Mekibe voltam.
Aztán meg elmentem az aldiba. Jó kedvük volt középen egy anyukának meg a többi gyerekének, meg mellettem egy csávó meg egy csaj.. azok is nevettek haha. :) Csaj nem akarta hogy lefényképezze a csávó, és abból indult az egész utána a kamerát felém fordította. Mondtam neki hogy hogy jelölsz be, mit írsz oda. Aztán röhögött. Aztán még hátul az alkalmazott is nevetett.:)
Aztán aldiba vettem, csokit két narancslevet, meg szalámit. Tiramiszu csokit.
Hazajöttem. Énekeltem az úton. Egy csávó mondta jó hangom van. Esett. Jöttem. Meki előtt kiszórtam telekibe pár plakátot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése