2017. március 20., hétfő

2017. március 20., hétfő - Klaudia - 8° / 19° változó

Ma elvittük a kutyát.. Tünde átküldte a képeket..
Lehet anya beszélt vele. De lehet magától..
Mi van még.. megjött a szűröm ma reggel. Aminek örültem. Anyunak rendeltem egy piroska nénit húsvétra.
Már nem hallom a munkásokat. Végre elhallgattak.
Holnap megyünk Juditthoz, már várom.
Most ahogy beszélgetek az aknás fiúval, rájövök, tavaly milyen szar volt a március 15 esett...most meg fürdőbe voltunk anyuval és Ibolyával zalakarosba, de ott is köcsögök voltak az embereke senki sem mondta meg merre van az élmény, meg ez meg az...legalább nem aknás fiú volt, és tényleg szuperjó idő volt, de az igazi emberek is köcsögök. Jó egy fokkal jobb, de még mindig nem az amit akarok.:)

A csávó eltűnt. A barátok köztös csávó. Megint nem mutatják. Annyira aranyos. Megölelném és szeretném, meg úgy minden, és boldog vagyok ha ránézek, de már nem engedhetek meg magamnak még több csalódást. Beléptem egy feminista klubba.
Na jó jelentkeztem felvételre de juj ú a áá..
Azt álmodtam hogy felvettek egy újsághoz dolgozni, az iterjún írtam pár cikket és csatoltam hozzá pár képet,és azt mondta a főszerkesztő fel vagyok véve. Én meg hátranéztem hogy mii één, és a szerkesztő mondta hogy miért lát valaki mást is magán kívül?
Meg egy gyakornok adott valami drogot hogy jobban menjen az írás, és tényleg felvegyenek. És fel is vettek.

***
20:49
Nem rég értem haza. Mekiztem. Írénnel beszéltem. Az örökbefogadásról. Meg erről- arról. Meg Zsófival az uszodából.
Jó volt kicsit beszélni másokkal. Kicsit lenyugodtam.Mert az a délutáni kutyasétáltatás ne volt éppen felhőtlen.

Sándor Nagy fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése