2017. március 24., péntek

2017. március 24., péntek - Gábor, Karina - 8° / 22° napos

Ma bekommentolgattam mindenhova... :)
A fb hülyét kap tőlem.
Ma a néni belémbújt a sparban. A salátapultnál. Fu de utáltam.
Elvittük a kutyákat. Meg ettünk salit. Most 1 óra van. Most ott tartunk. Tegnap próbáltuk ki először azt a hülye felmosórobotot. Itt van mellettem. Kellene egy kicsit szórni. Tamás azt mondta, 2 hét és ráér. Marika most küldte át a képeket. :)

Vettem Gála pudingot a palacsintába. Meg két narancslevet. Abból az egyik le volt árazva. Nem költök többet úgy döntöttem. Elegem van.

A castingra nem hívtak vissza. Nem szeretnek ezek engem. :D
és szól a Snowmine - Let me in. 
Anyunál itt nem jó a szerkesztő.
Majd lesz valahogy. Úgy sose sincs hogy sehogy sincs :D

Azóta már lefürödtem. Meg nézem a barátok köztöt. Lehúztam a redőnythogy ne halljam ezt a sok idiótát.:D
Mentő tűzoltó kalapácsolás meg mittudomén.:D

Nagy Anna fényképe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése