2017. március 16., csütörtök

2017. március 16., csütörtök - Henrietta 2° / 13° napos

A fogtündér:

Ma egy szar volt. De monsta Tündi lettek jó képek, úgyhogy remélem.. :)
Először is bealudtam. Délután. Olivia előtt. Mondom had pihenjek, jobban vagyok, erre 5 percenként benyitogat 3×,4× anyu. Na mondom nem igaz.. én alszok tovább. Lehet oda értem volna lehet nem de így aztán mikor nem hagyott békén, biztosra vettem hogy nem. Aztán felkeltem ettem egy levest, és megköszöntem neki, hogy ilyen rendes volt. Aztán elkészültem, Hajni kisminkelt, aztán vártunk az ajtó előtt. Jött ez az Isten picsája nő hozta a Dézikét nyírás after partyról. Aztán Hajni olyan volt mint apa, kb mikor vezet, Dézike ide oda csusszant az alsó ülésen, meg néha leesett, végül a lábamhoz bújt, rájött, talán ott lehet biztonságban..
Aztán úgy nézett  a nőre mint aki meg akarja ölni az autót meg megrudosni, a pénzt eg nem fizetni ki.
Annyi bűne volt csak hogy késett.
Ilyesmit mondott hogy mit gondol egész nap ráérek. Meg oylasmit is hogy drága. Meg hogy nem igaz mennyit késik mert sietne :/
Aztán még idegeskedett de már nem tudom mit. Csak láttam hogy tátogott, meg rángatta a kuplungot.
Én meg mentem a Dézivel. Anyu olyan fura volt. Lemaradt aztán még mondta hogy nehéz jönnie a Dézivel is meg a szatyorral is. Persze ha tudna beszélni mint más anyukák, akkor elmondta volna, hogy vigyem a Dézit, ő meg a szatyrot, de mivel ő "néma" semmilyen normális komunikációt nem folytat, így csessze meg...
Én meg mondtam eszembe sincs. A Hajni nem tud, mert más mint én, anyu pedig nem is akar normálisan válaszolni. Innetől fogva, én nem tépem feleslegesen a szám, majd biztos történik valami csoda vagy nem tudom, mert én bármennyit is mondok rajtuk nem segít, úgyhogy nekem mindegy. Néha segítek nekik ha olyan kedvem van. De ilyenféle gyatra komunikáció mellett, nincs az az Isten aki ezekkel zöldágra vergődik. Persze sokmindenben összetartunk, de néha azért így érzem.
Aztán Tünde fotózott, csak azért sem hagyom/hagytam, hogy anyu elrontsa a kedvem mert ideges a Papa meg a Hajni miatt. Ez Gagi papi Hajni új palija. Anya nagyon nem akarja őt, én meg őszintén szóval nem is értem miről beszélnek.:D
Ez nem egy matekképlet. Ez csak egy pasi. Aki nem érti a saját paliját az már megbassza.
Szóval Tünde fotózott, aztán anyu egy kicsit beszélgetett vele mert indig olyan rendes velünk. :)
Aztán megkérdezte mennyibe kerül, de mondta ne viccelj semennyibe. De anyu csak jófejkedésből kérdezte meg, de tudtam hogy Tünde nem kicsinyes ő nem olyan. Meg én szoktam valamit venni, vagy fűzni a kislánynak, csak...
Lehet fűzök neki egy szépet :)
Én abban hiszek hogy a segítséget jó néven kell venni, és fogadni kell és adni is kell. És nem kell a másikat pénzzel megbántani, mert rokonok vagyunk, és én is szívesen segítek és szeretem ha elfogadják, és nem akarnak adni. Meg az is olyan rossz ha adnak érte valait mikor mondom hogy nem kell, vagy mikor mondják nem fogadhatják el.. Miért ne..sztem ez tök jó dolog :( Mindegy :(
Aztán nem néztem meg a képeket, mert anyu eldumálta az időt. Ismerjük, hogy milyen, meg elfelejtettem zoknit vinni mert harisnya, mert bámulnak a perverzek, az az uszodás pali is szólt, nem tudom mi a faszt keresett ott a parkolóba pont amikor jöttem. Mérges voltam hogy megint elszúrták a napomat, és ha rajtuk múlik se fotó se lófasz, ahogy szokott.
Meg az csapta ki a leginkább a biztit, mikor anyu meglátta a Tóht Katát és átent hozzá mikor mondtam húzzunk már innen. Na az végleg gáz volt :(
Hazajöttem és mondtam neki de semmi érdemlegeset nem mondott.(Ahogy az lenni szokott)
Mondtam hogy nincs kedvem odamenni, de ő azért odament :(
Meg most rendeltem Robinsonból.
Meg befűtöttem. Meg végre békénhagyott lekopogo ne kiabáljuk el.
"Fasza ez a nap"
De a tegnapi is szar volt, mert parasztok voltak.:S
Csoda hogy holnap nem tervezek semmi különöset?
Fura hogy holnap nem megyek ki a parasztok közé? (Remélhetőleg)
Nem geyáltalán nem fura.
:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése