2017. március 10., péntek

2017. március 10., péntek - Ildikó - 5° / 9° borult

Újratervezés:

Tegnap éjjel egész éjjel azt a rohadt szűrőt rendeltünk. Robival. Aztán nem tudom mikor aludtam el, de későn. Még a Barátok Köztre sem volt időm. 2körül keltem, vagy így...Egyenlőre még csak ettem, mert itt laptopozok, a konyhába.(Anyunak mutattam a pilvakereket, és itt maradtam.)
Már készülődik a Pál Dénesre. Nem is bánom, legalább zuhagyzok egy jót. Meg lgalább lejön rendesen a sminkem, mert próbálom rendesen lemosni slemosó kendővel, de nem jön le.
Remélem már 6-kor elegy. Sajnos csak 7-kor kezdődik, az a francos Pálfi Dénes.
Jön érte az Obolya. A telefonom még mindig mozdulatlan, de jó lenne már feltolni a videót.
Nem fűtöttem be de nem is bánom. Tegnap kurvajó idő volt.
Melba csokira ébredtem meg nutellára, meg palacsintára, meg halra, meg sok sok finomságra.
Tegnap beállítottam a Mama facebook profilját.
Nagy Anna fényképe.

Csináltam valami kőrözöttet magamnak. Egy fűszert nem tudok mit tettem bele, de nagyon finom lett. talán egy kis vegyes bors.

Tettem bele:

  • túrót
  • joghúrtot
  • paprikát
  • sót
  • és azt a vegyes borsot
Meg ittam narancslevet. Láttam hogy a Tóbiás önti ki a B.Köztből, megkívántam s gyors kimentem.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése