2017. február 24., péntek

Péntek

Anya elment a hivatalba. Beszéltem míg készülődött.
Jó reggelt Apa. Remélem te is jól vagy.
Kimentem a fiú elé.
De 9:50-re jön, nem 8:50re :)
Jó levegő van kinn..itt a tavasz. igen igen élvezem :)
Hintáztam a Bálinték háza előtt, meg bementem a turkálóba.
Atti fogjuk rá hogy megcsinálta a cuccot.:)
Aztán vártuk Attit', de ő nem jött, pedig Atti előkészítette a terepet. A kerekekkel nem tud mit kezdeni, de a faládika oké volt.
Atti' később jött, addigra már rég elment a másik Atti.
Elmentünk tesómékhoz enni, az is tök jó volt. :) Esett...
Fogas halfilé volt, meg rizs, meg egy kései savanyú/káposzta. Meg húsleves.
Aztán jól éreztem magam mikor a szobor felé sétáltunk az esőben vissza a HSMK felé haza...
Atti elé kimentem aztán beszélgettünk teáztunk, 5 percre hazaugrott a tesóm, aztán utána megnéztük a szekrényt... aztán utána visszamentünk dumálni, aztán ettünk, Hajninál, aztán utána dumáltunk, és kicsavarozta a szekrényt, én meg este visszapakoltam, és visszaállítottam anyunak a szekrényt. Meg pakolgattam. Anyu virágokat akar odarakni. Meg utána kerestem a gyöngyöket, aztán rendezgettem őket... Egy sárga makkos terítőt választottam. Poénból mondtam, hogy makk ász.
Tök jól elrendezgettem a terítőket. Hajni mondta sok sikert. Holnap suliba megy.
A panni-mama asztalát hozták le a padlásról, elvileg Laci levisz. Meg a mamáék székét a balatonosat, hát nem tudom mi lesz... Na mindegy. :)
Attinak megmutattam a papa képét.
Kár hogy nem tudtunk enni egy sütit, meg inni egy kávét mert itt volt az Attila, meg esett az a vacakság...
Most látom ezeket a lovakat, és tök jók.:)
A Klári elkészült a képekkel.:)
Nem fűtöttem be. Lehet nem is fogok.
Reggel még hoz tűbefűzőt anyu meg kaját. Elvileg levisznek, de nem mondta hogy ott marad.
Nem marad ott végig anyu, ezt mondta az elején.:)
Annyi terítő volt itt meg annyi minden de hirtelen olyan szép rendet rakott anyu :)

Váratlan nyár ♪





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése