2017. február 7., kedd

2017. február 07., kedd - Rómeó, Tódor 0° / 3° havas eső

Ma elmentünk anyuval a bankpalota étterembe, ahol a sister felszolgáló.
Kaptam egy fekete hajpántot is, mert belenyírtam a hajamba.
Csináltam vicces hupikék törpikés képeket a felszolgálókról milyen keményen dolgoznak.
Húgomnak nagyon tetszett, olyan régimozis fillinges volt az egész.
Anyuval mentünk az adventista fehér blúzomba, meg a csikos elegáns pulóverbe, aminek nem tudtam kivasalni a blúz részét. Meg a fekete nadrágom, amit nem rég vettem a kutyás képen abban vagyok.
A lovas pázzölt tegnap levettem a szekrénytetejéről, és már írtó sokat rakok ki belőle.
Terike mondta hogy ott lehetek a játékkuckóba a gyerekekkel a fánk napokon.
Jön a fürdőruhám, ebay- ről, meg a hepa szűrőm németországból.
Puszi: 😚



Ezután a szelfi után elmentem pázölözni, és már elég szépen haladok az olasz lovakkal.
Aztán felvettem a kék kapucnis pulóeremet, és elmentem ezután a kirakózás után a mekibe. Ettem megcsiken menüt, aztán előtte beadtam a boltba két szatyrot a H&Mbe valami kedvezményes kupont kapunk, ha visszavisszük a szatyrokat. Aztán az aldiba vettem egy tiramisus csokit, meg egy narancslevet aztán kb jöttem is.
Szépek voltak az emeletes ház fényei az úton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése