2017. február 14., kedd

2017. február 14., kedd - Bálint, Valentin -4° / 3° változó

Ma írok neki.
Meg lemondom Vanit, akivel ma korcsolyáztam volna. Anyuval elmentünk a könyvtárba. Német foto újságokat néztem. Az a magazin címe hogy foto, és németül van publikálva.
Fáradt vagyok. Kb egész nap. Ez lehet a mostani éjszakázásoknak lehet betudni. Na meg meg fog jönni. Az is megkavarja eléggé a rendszert. Találtam boci csokit a táskámba, miközben a fotós újságokat nézegettem, és meg is ettem.
Holnap megyünk a papírt aláírni. Várjuk az Attilát és a Pétert. Péter a kályhaszerelő.
Kaptam esküvőkiállításon ingyen lehetőséget a beiratkozásra, mert az esküvő kiállításon kitöltöttem egy papírt. Volt egy ilyen akció, a rendezvény keretei kapcsán.
Meg a Manderely ház asszonyából is egy idézetet, az jó volt :)
Az a rész az mikor a nő azt mondja neki hogy úgy bánsz velem mint egy 6 éves kislánnyal. S mikor kéri bánjon úgy vele mint a többi férj a feleségével a férj jópofán válaszol.
"Hogy jó verjelek meg" :)
Valentin nap van.
Kurvára nem érdekel.
De a fészen mindenkinek boldogot kívántam. Meg kiraktam Ágnes anyák napi versét a Gruból.
-versek-
Holnap megyünk fotózásra.
Csak nem váltottam ki a kártyámat mert a pasi ült ott a kopsz nem valami kedves csajszi. Ennyi :> (könyvtáras pasi)
ez nem jött be:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése