2017. február 22., szerda

2017. február 22., szerda - Gerzson 3° / 11° felhős

Hogy jövök én ahhoz, hogy zavarjam a maga csodálatos életét.
Boldogtalan vagyok.
A boldog emberek nem szoktak foglalkozni a boldogtalanokkal ...
Vagy igen?
˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
Ma zumbát tartott a tesóm, ahogy szokott, de sajnos csak ketten jöttek.
Így összesen négyen voltunk.
No nembaj :)
Aszonta, örül hogy ott vagyok. énekeltünk az autóba, meg minden.
:)


Marcival találkoztunk visszafelé az interspárban, mert beugrottunk a boltba. Vettem egy salit, meg egy narancslevet, meg a kedvenc csokimat :) Boci.
Meg az utolsó zumbát ellógtam hehe, MERT elmentem WCre:)

Megcsináltam amit akartam, azt a L.S. sorozatot :)
Énekeltünk visszafele az autóba, és kurvajó volt. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése