2017. február 9., csütörtök

2017. február 08., szerda - Aranka

Ma  elmentünk a top-shophoz ami a meki mögött van, anyával, és még vitt anya be két szatyrot, és plusz még két kupont kaptunk, mert tegnap is volt két kupon. Addig én elmentem a müllerbe és vettem egy minni egeres fogmosó poharat meg egy minniegeres pénztárcát. Meg egy szőrtelenítőkrémet, de szerintem jobb a másik. Aztán láttam, hogy még a H&Mbe nézeget a Mama, aztán utánamentem hogy menjünk, aztán én bementem a yibe aztán nézegettem egy csomó mindent de anyu otthagyott mer megint jött az attila, segített neki. Mondta hogy kinézett volna egy blúzt de sietnie kell, mert atti és nem tudta megpróbálni.
Én meg mindent jól megnézegettem a JYSKbe, és ahogy ott nézelődtem, láttam hogy a Lilla anyukája nagyon nézeget engem vagy csak arra.. aztán.. odaültem és megszólítottam, meg mondta hogy milyen szép a kislány a Lilla kislánya, meg egy kicsit beszélgettünk. (Mondta hogy ő is halak)
Tök jól esett, nem bántam meg hogy maradtam, tök jól éreztem magam, mégis azért csak jó emberek között lenni, ismerték a Kovács Judittot meg a Hajnit is.
Hajni ma zumbaórát tartott, jó volt. Most voltam kint először. S a minnie egeres pénztárcába szedtem a pénzt, és becsomagoltam abba a papírba ami a minnie egeres poháron volt, és oda adtam neki.
Nagy Anna fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése