2017. február 4., szombat

2017. február 04., szombat - Csenge, Ráhel -2° / 9° borult

Újra itt vagyok. Most jutottam el odáig, hogy leírjam a mai napomat.
A sok minusz után most v.hára végre jönnek a plusszok...
Ma anyával szórtunk. Aztán elmentünk az interspárba, az interspárban lévő Gerőbe.
Aztán a Szöszinénike mondta hogy megszűnt a cucc. Aztán a másik H-Marika meg mondta hogy nem szűnt meg.
Akkor most mi az úristen történt? :D
Aztán Marikáék ott ültek azon a kinti melegített részen mi meg bent. Szóval így totál bent -mert van öö bent meg kint meg mégkiljebbb ahol öö izé nincsen semmi. :D
Szóval ne menjünk bele :D
Anyát meghívtam egy gesztenye kockára, én meg ittam egy forró csokit. Még poénkodtam is, hogy nem a tetejére kérem a mogyorót, hanem bele. :D
Aztán utána vásároltunk.
Aztán utána nyúztam hogy kérje el helyettem a gyöngymintákat, mert aki kitalálta a gyöngymintákat az nem ír vissza facebookon. Meg hogy árulni akarok a fesztiválon.
Természtesen FÁNK fesztivál-on.
Meg ma vettünk gyümölcsöket meg fánkot is :)
Várom a fürdőruhát meg ilyenek.
El kell kérni a gyökér mintát, meg kell helyet kérni.
Pakoltam a mama szobájába meg a Hajninak letöröltem a kurva írósaztalt amiért baszik cseszik följönni, még az a szerencséje hogy megköszönte.
Már a szekrényt vinné ki neki anyu mikor még asztalkivitelbe se történik semmi.
Na jó erre nem mondok semmit, na jó mind1.:D
Ma cukorborsó főzelék volt, meg Kittys videókat néztem.
Kellene menni fotózásra, na jó..
Mire tesóm átmegy a 3 másodperces fotózásra, lemegy a nap.:D
Haha :D
:D

Eduardo Balogh Photography fényképe.
 Gellért hegy Szent Gellértnél a vizesés


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése