2017. február 10., péntek

2017. február 10., péntek - Elvira -2° / 2° borult

Ma kitakarítottam a húgomnál, meg kb átrendeztem a lakását. Kisszoba, nagyszoba- nagyasztal kisasztal, meg stb :) Először a porszívót használtam, aztán helyet csináltam. Átvittem a Vikinek ígért szekrényt a kisszobába, meg elhúztam a bútorokat felcsavartam a szőnyeget, utána meg vissza. Anyu kisasztalát levittem. Átpakoltam. Mindent kitakarítottam neki. Vezetékeket fel és utána le, hogy ki tudjak alatta porszívózni. Anyu felmosott neki, meg elmosogatott neki.
Aztán elmentem fodrászhoz tök jól megcsinálta a hajamat,mindjárt rakok be képet róla. Aztán étterembe megkért ez a kis büdös disznó Hajnika, hogy menjek el a Vikinek ajándékot venni, aztán én fizettem mindent, mert ott hagyta az bodyba a pénztárcáját. Ez is hova teszi az eszét. Mondta, hogy a bíborba menjek 3 -ra... mentem de ott ugrált ebéd közbe meg evett kurvára nem figyelt rám, ahogy szokott, csak azt kérdezgette az úton, van e nálam pénz, lenyúlt egy pár ezressel, mert a Vikinek vett ajándékot, igazi "jó" testvér jól lenyúlt a kis büdös disznó, de majd visszaadja. Szart rá hogy az észrevételeimet mondtam a zumbával kapcolatban, aztán elhúzott a büdös picsába me ment vissza dolgozni miután megköszöntöttük a Vikit. Egy karkötőt kapott tőlünk, meg egy fülbevalót, meg egy raffaellót vett neki a Hajni.:) Én kifizettem a Vikinek a mozijegyet, mert megvette nekem,meg beültünk a berényibe forrócsokizni és kifizette, mert siettünk, mert már nem akarták tovább húzni kíváncsiak voltak a filmre. Amúgy én a tegnapi filmen csípős tortillát vettem csípős szósszal meg kólát. Kártyáztunk a Vikiéknél csokival kínált meg főzött teát. Unóztunk. Fodrásznőnek meg felsöpörtem, meg letöröltem az asztalt, sosem csináltam még ilyet.:/
Kíváncsi vagyok hogy ennek a kis büdös disznónak tetszik e, hogy így átrendeztem a szobát.:D
Vikiék után vettem le annyit hogy tudjak inni egy forrócsokit, mert ugye a tesóm lenyúlt.:) Anyuval találkoztam, mert a szali évinénivel ittak egy forócsokit, aztán elkísérte a zalakarosi megállóba, én meg ott maradtam csokizni. Ittam egy pisztáciás forrócsokit, hát mozgalmas nap volt ez is, meg az ardittibe vettem két kiflit, most értem haza és már 6 óra van. . . borzasztó hogy hogy megy az idő...

Nagy Anna fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése