2017. február 26., vasárnap

2017. február 26., vasárnap - Edina -2° / 9° változó

Jó volt ez a nap. Itt volt Attila.
A nő nyavajgott hogy vegyem le a képét. Hajni hazajött boldogan, hogy felhívta a fiú. Megnéztük a bútort. Előtte elvoltunk spárba. Boltba, meg tisztítóba, csak nem volt ott az a kurva takaró. 14ig van. Bementünk a boltba. Pezsgőztünk, meg rolettiztünk. Melinda átküldte a kislány képét. :) Tök örültem neki.:)
Ittam egy forrócsokit a spárban.Láttam azt a magas vörös srácot akit szoktam, de most valami haverjával volt. A boltba is láttuk őket, meg visszafele is. Így szelfit nem csinátam.
Ezt a képet küldte át a kis hölgy. Kínaiban akartam egy csípős levest enni, de az sem volt. Már minden bezárt mire odaértem. :I Bementünk a boltba.
Meg vettem egy tusfürdőt. Sajnos találkoztunk Gergővel, na de mind1.
Visszafele is az utón jött az a két srác, meg bementek a boltba is.:)
Este megnéztük a "tévét."
Na ezt csak én értem.
Moziba akartunk menni, de engem nem érdekel. Csak a szülinapom.:)
Nagy Anna fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése