2017. február 12., vasárnap

2017. február 11., szombat - Bertold, Marietta

Ma voltam esküvőkiállításon. Beválogattam modellként. Melinda a Viva tévés hívott el hogy van ruha lehet próbálni, azzal nincs is semmi baj, de a szimpadra is felvittek. Nem voltam még kifutón, csak fotón... Odamentem 11 után, akkor láttam meg a ruhákat, Oszi az ajtóban állt, köszöntem neki, aztán felmentem, és kicsit körbenéztem, aztán flülről is megnéztem, voltak szép dolgok.:)
Aztán mondták hogy délbe kezdünk, aztán ittam egy tejekávét, egy tejszínhabosat, meg nem volt croiassan, így egy macit sütit vettem valami Dörmit, mert csoki volt a közepén mint a croiassannak és serkenti a felépresét mint a kávé, van ugye sok sós finomság, de azt nem kívánom kora reggel.
Aztán reggel elvittem anyu smink cuccait, meg a gyűrűjét :)
Aztán fel kellett mennem az emeletre, a Julcsi kisminkelt minket, aki az Oliviánál volt tanuló, és volt ott egy fodrász is, aki a Gabival járt egy suliba azt hiszem Vera a neve. Aztán utána lementem öltözni... aztán utána mentünk, de kurvasokat csúsztunk, hívtam szegény anyut a szervező telefonjáról, mert én lemerültem, és ment is, de éppen egy csaj énekelt piros szoknyában, így azt nagyon unta és hazament, mert azt hitte az a záró, pedig mi voltunk :)
A borpincés csaj csinált rólam képet, kár hogy nem küldte még el.
Akkor azt belinkelném ide.
Hát nagyjából ennyi.Egy aranyos fiúval votlam párban. Vagány volt, ellensúllyozta hogy izgultam. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése