2017. február 10., péntek

2017. február 09., csütörtök - Abigél, Alex -4° / 3° havazás

Reggel kicsit pázzölöztem, későn reggeliztem, aztán elmentem a Hajnihoz az étterembe ebédelni.
Faszuk ki volt, mert fél 2- kor mentem és háromnegyed 2ig van, ebédelni, úgyhogy cseppet jogos volt, hogy furcsán néztem rám. Tesóm szolgált ki, aztán ment fitneszt tartani a centnörbe. Aztán anyu elment a fotóshoz YESS végre fotózunk.
Meg Melinda is mondta, menjek esküvő kiállításra haha. Aztán bementem ebéd után a kínaiba, mert anyu utána elszaladt a bankba, mután megebédeltünk, én meg elmentem kínaiba nézelődni. Millió cipőt felpróbáltam, de egyik se volt jó.
(most este észrevettem hogy, 5tel többet utalt a cég, lehet megemelték a fizetésemet, nem nagyon tudtam róla.:D)
.Aztán vettem egy matrózos blúzt, meg anyunak képkeretet.
................L
...............O
...............V
DAD......E..... MOM van ráírva,
Jobb oldalon a MOM baloldalon a DAD, és 2 között középen, meg a LOVE felírat van.
Majd alkalomadtán lefényképezem, de még a tegnapi zumbaképeket sem töltöttem fela Facebookra.
Szétvágtam anyu dobozát, azt a szép mintásat, amiben Vikiék hozták neki karácsonykor az arckrémet, szivecskék meg ájlávjuk meg virágok meg minták, meg minden faszom volt rajta, aztán ráragasztottam Apu képét a DADhez, amikor a nappaliban  fogja a kezünket, és a MOMhoz, amikor a csillagvárban vagyunk.
Lecsavaroztam az egyik kép hátulját, mert nem vágtam hogy csak ki kell hajtani azt a pözköt ami rá van csavarozva,  de nem baj, hogy a csavarozást is használtam a mini csavarhúzóval, így legalább jobban be lehetett állítani.
Végig pillanatragasztóztam a pázzölt, de nem tudom, hova tettem a ragit, így másképp oldottam meg. Kör alakú cimke ragasztóval.
Anyu nagyon örült neki mikor meglátta, és hazajött. A Hajni sportcuccait nyomtatta a Marikánál.
Közben csengetett az Attila beengedtem. Pakolgattam, és kiteregettem de a ragi csak nem lett meg. Ezt vettem a kínaiba ezt a MOM-os képkeretet, meg a egy matróz blúzt, olyat mint gyerekkorunkban, Csak az szoknya volt. Jól állnak nekem az ilyenek, meg egy hasonló felsőm is volt gyerekkorunkba, ami simán csak felső.:)
Meg egy rózsaszín bugyit szívek vannak az oldalán meg egy nagyon szép türkíz kéket, a rózsaszínben mentem moziba meg az új matrózfelsőmben amúgy meg :D, a türkizen masni van meg piros pöttyök oldalt fekete alapon de nagyon jól néz ki, meg egy kisnadrágot :)
Aztán utána kiteregettem anyunak,meg hajtogattam pár ruhát, de sajnos nem sokat mert készülődtem a moziba.  Elmentünk a berényibe, ott volt a Judit a Zoli meg a Viki. Ittam egy forrócsokit, aztán mentünk.
Jó volt a mozi meg minden, ezt a filmet is végigrötyörögtük, mint annó a Twilight- ot húgommal zegen, mikor a Dávid vitt minket, Gábor meg mindenre azt mondogatta abban az időben, hogy "ajándék" meg hogy "ötezer" Végig ezt nyomta/ mondogatta akkor is, mikor mentünk az Alkonyatra, szóval akkor is ott is jó volt a hangulat. :)
Én felül ültem Hajniék meg leljebbb.
Hajni mindig középen ♥et valamiért ülni, őszintén szólva leszarom hogy miért de én feljebb, (második sor YESSezaz:D) és láttam a feje búbját, meg hallottam, hogy nevetett. Aztán a wc-be mikor mozi után pisiltam ő meg a kezét szárította megijesztettem közel mentem hirtelen hogy jessz nem ijedt meg csak nagyon röhögött, de azért kicsit meglepődött láthatóan..érezhető volt:D
Yiskbe akarok venni olyan gurulós ládát :)
Szép lett a kép azt már mondtam. Jó na jó.. De írtó büszke vagyok rá ám :) :P
A bejáratnál a Hajni várta a Rolandot meg a Viki, de főleg a Judit várta, én meg fogtam magam és hazajöttem gyalog, és ezen jót mosolyogtak. Hát igen kibaszottul kemény egy lány vagyok
Haha.
:D

A szürke/sötét/szabadság ötven árnyalata fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése