2017. február 16., csütörtök

2017. február 16., csütörtök - Julianna, Lilla -2° / -1° borult

Tegnap fotózáson voltunk. Futott az egész nap. Nem értem rá írni. 4re mentünk a teleki utcára délután, és Hajni már előbb ott volt. Szerintem jól sikerültek. 2-re mentem délután a Julcsihoz a városkapuba. Előtte ettem gulyást meg rétest aztán siettem hehe :)
Mama fél 12-re ment fodrászhoz. Én meg 12re, pont délben. Szerintem jó lett a hajam.
Késtem 5-6 percet, nem szólt érte szólni a Julcsi. Azt mondta 5-6 percért nem szokott.
Tényleg nagyon jól haladok a pázöllel.
Írtam neki facebookon, hogy Boldog Valentin napot, és nem írt vissza, de a másik profilomon írt, mert ott kikértem magamnak, és akkor visszaírt.
Szerintem szuperjók lettek a képek. Nekem nagyon tetszenek Klára képei.
Anya, én meg a Hajni mind a hárman feketébe voltunk, és fogtunk egy rózsát. Szerintem tök szupi lett, mutatta a Klári :)
Aztán a tesóm zumbaórát tartott, én meg és utána elmentünk a lidlibe, szerintem midkettő jó volt. Vettem pisztáciát, meg narancsot, meg sajtkrémet.
Ott volt két helyes gyerek, az egyiknem egyszer beszóltam az úton, akinek volt haja volt, és szemüveges volt, a sötét kabátosnak, mikor megláttam egy pillanatra lefagytam. Csak néztem őt a boltba. De lehet a tesója volt a kopasz barna bőrkapátos, de ő nem tetszett. :) Még a Hajnitól kérdezték meg hogy van e tej :) na mondom fasza.:)
Ja és megjött a tök jó színes pólóm, meg a kérelem, hogy Anna lehessek, szóval remélem hogy majd egyszer átírjuk a személyit. Tök jó dolgok történnek mostanában velem. :) Remélem, hogy szerencsém lesz. :)
Nagy Anna fényképe.Nagy Anna fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése