2017. február 3., péntek

2017. február 03., péntek - Balázs ..1° / 10° változó

A barátok köztös csávóval most egy szállodában voltunk. Fehér párna és huzatok. Na és persze lepedők. Csak az ágy maradt meg, hogy minden ágynemű fehér mint a szállodában. Azt mondta mikor sokat ficeregtem mocorogtam, és felizgattam hogy nem tud úgy és sokat teljesíteni a szexben. Egyáltalán nem bántam. Sőt örültem is neki. Végre főszerepet kapnak az érzelmek. Aztán mondta hogy szeret, és én is nagyon szerettem őt. És én is mondtam neki.  Furcsállotta hogy én szeretem. Én meg azt furcsállottam, hogy ő szeret engem. Szép haja van imádom a haját meg kb mindenét.
Rohadt jól néz ki az fix. Annyira imádom őt.
Ma lepucoltam a Hajninak a Mama(vagy inkább a Papa) íróasztalát Fróraszepttel, és kihúztam az előszobába. Meg a fiókot is. Kivettem a falból az asztalt, és letöröltem. Találtam a fiókban egy kicsi csavarhúzót és kicsavaroztam két csavart a falból. Az tartotta apa hungarocelfalát, melyen mindenféle képek voltak. Egy kereszt meg egy időzét nagyon tetszik nekem belőle. Meg persze a többi is. Azokat a mama leszedte közben én utána mikor átment a fodrászhoz a Henihez, kipakoltam meg minden iratot elpakoltam az íróasztal helyére a falhoz. Az asztalt kihúztam és több csavart is kihúztam a felső lapjából, ami az ablak felől volt. Had örüljön neki mikor megjön. Anyu megjött a fodrásztól, és látta hogy takarítok. Mondta, hogy aranyos vagyok. Aztán hozott nekem a boltból bocicsokit, barackos kekszeset, két kefirt párizsit, meg egy narancslevet. Meg virslit. Ma a plázában meghívtam egy forrócsokira, mert mentünk a Marikához a Hajninak lemásolni a cuccokat sulihoz.
Most az assasin Kódot nézem.
Overálban voltam a városban Anyuval.Anyu hozott a Dunapalotából kajót, rántottsajt volt piriburival, meg tartár, finom husi leves, finom édes répával. Jól főznek.
Csináltunk képet a kv-zóba. Majd feltolom. Hoztam moziműsort.
Megtaláltam a pakolás közben és nézegettem régi fényképeket. Majd beszkennelem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése