2017. február 21., kedd

2017. február 21., kedd - Eleonóra 1° / 8° esős

Lehet asztrál utazó, lehet nem... nem tudok rájönni. De ma mindenesetre letiltott...
Az a baj hogy csak az egyik profilomat tiltotta le, a másikat nem. Egy kaput nyitva hagyott.
Jó lett volna, ha mindkettőt, mert mindig ilyen szarságokon múlik a dolog.
Valami retró zenét kirakott, de szerintem nem nekem. Másoknak. Barátainak akik szeretik a retrót ilyesmi. Ezt megint elcsesztem.
Talán mikor beteg voltam, és néztem azt az álombeli nőt. Mikor két pasija volt. Na az is tök félelmetes volt.
Valahogy úgy raktam össze a képet, hogy beszéltem a sorozaról, anyával aztán néztem ezt a nőt, és utána már benne volt az álmomba. Nagyon dúrva.
Rájöttem hogy nem tudok megfelelni neki. S ezzel lezártam. Küzdhetnék, meg minden, de úgy sem tudok megfelelni neki.
Már nincsenek bennem érzések.már nincsen bennem semmi.
Annyira sajnálom.
Talán csak az ismerősök miatt törölte ki mert én is ilyen vagyok.
Odaírtam azt a bunkó szökőkutas izét. Hogy Zsanett, légy ott szombaton 5- kor a szökőkútnál.
Piszokság volt, de ez a rengeteg álom is az. Meg összeszedtem magam Valentin napra. Hogy boldogot kívánjak neki. Kb Január 23.-ka óta ez van.
Az hagyján hogy bunkó volt, de küldtem neki a J.A.-t és arra sem reagált semmit.
Meg hogy letiltotta az Ancsis profilomat. Meg azt se mondta boldog Valentin napot. Ha nem baszakszik nem figyelek rá... De így ááá
Ez a pasi tuti asztrál utazó
Annyira hagynék időt...
De sztem hagyok is..
Most pár pillanatra átgondoltam.
Elvittem a kutyát póráz nélkül...
Meg nejlon nélkül egy sport táskába a takarót
Addig egy néni vigyázott a kutyára

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése