2017. január 18., szerda

Ma 2017. január 18., szerda, Piroska napja van´ az időjárás: 7° / 0°fok alatt alakul. változó

ma nap reggele
1:18-kor feküdtem le az előzmények szerint, előfordul oylankor, amikor menstruálok.
8:25-kor ébredtem.
Felhúztam anya rolóját. Körülnéztem. Sehol senki. Nem tudom hova mentek? Talán a h-ra?
Ááá. Ahhoz még túl korán van. :)
A rózsaszín plüssös pizsomába aludtam. Legalábbis az alsóba. A felsőt levettem, mert melegem volt. Meg egy szürke polóba.
Tegnap megpuszilgattam a húgom fejét. Elpakoltam a szobában a ruháimat. Csak a balfelöli rolót tudtam felhúzni. Apa felölit nem. Meg hát ott van a szárító. Még túl korán van hogy abba elessem és botorkáljak.
Van kóla az lehet hogy felébreszt, vagy kv. majd még jövök.
Imádom ezt a csávót. Puszi nektek.sziasztok:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése