2017. január 19., csütörtök

2017. január 19., csütörtök - Márió, Sára -11° / 1° derült

21:21 éjjel:
Hát lássuk..Izgalmas az éjszakám. Mert látom az én életemet.
Megy a befűtés. Ma dolgozok. Jönnek a szórólapok. A paraszt Tamástól.
Azért hívom parasztnak, mert egyszer nem engedett be az autóba, mikor nagyon fáztam.
Anyu átvette tőle  szórólapokat. Kiszórtam. Aztán elmentem az inetrbe a Gerőbe kávézni. Aztán elmentem vettem egy betétet, meg tudtam ugyanazt a fajtát venni bár  akiszerelése és akülalakja eléggé megváltozott.
A Farkasasszonyt nézem. Valami srác valami Balázs letöltötte nekem és segít nekem. Szeretem, de ez így olyan bonyolult. Az Utazókat láttam az jó volt, és Zoom is és a Viliem is elmondták az utolsó mondatot belőle, mert a kalóz verziótról lemaradt. Hirtelen elnémult a film vége.
A Cosmos bezár. Leárazás van. Vettem egy szoknyát amit kinéztem. Marad a kici kínai "nékem tétcik" (volt egy ilyen reklám régen még gy.koromban)
Vettem csokit, kávés bocicsokit narancslevet meg zsebkendőt.
Én nem tudom miért érzem úgy hogy szeret, de... faszomtudja.. mióta bejött az álmomba tudom hogy szeret.
Vele álmodtam aznap éjjel.
Tudom hogy ő jött be magától saját tulajdon akaratából, és nem mások lökték be.
Ma nem csináltam semmit. Itt volt Laci, apu haverja, és a szórólapokat csináltam, összetúztem őket, meg ma kávé előtt szórtam is, :)
Benéztem ahoz a kedves csajhoz, aki ott lakik ahol a Virág. :)
Darabonként kb ezer ft.
Nékem teccikkkk:D
:D:D
Ráncba kell szednem a lányokat akkor hétvégére. Hogy minden simán menjen. :)
Egy idegen nő nézegetett az ablakba interspárból hazajövet. Integettem neki. Visszaintegetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése