2017. január 9., hétfő

-18 volt az éjjel

Mikor a Szabinánál jártam és a végén idegesített, hogy pakoljak má' és készüljek má' mert jön értem a telekocsi, akkor annyira idiótának éreztem őket, őt is meg az anyukáját is, hogy a fülbevalómat a kék masnisat, beleraktam egy nejlonba. Aztán fülbevaló nélkül utaztam tovább. Aztán most szombaton megtaláltam, ahogy a dolgokat csomagoltam.
Ibolya elvitt minket úszni, ami tök jó volt, és végül megtaláltam és nagyon örültem neki és mivel odakint mostanában extrém hideg van a hiradó szerint, ezért hajszárítóval megszárítottam a fekete fürdőbugyimat, és nem vittem váltó bugyit :)
Kifizettem a tartozást, ettem egy sütit, és hallatlanul büszke voltam magamra hogy még a bugyiszárogatásra, és a számítógépezésre is van idő. Meg mindenre. Kidobtam a szemeteimet míg a büféboy nyomkodta a telefonját, és mindent szépen elpakoltam. Kértem egy kosarat, és szépen elkészülődtem. :)
Olyan boldog vagyok, hogy megtaláltam és anyu nyaklánca volt rajtam, a karácsonyi, amit karácsonyra kaptam tőle :)
Megittam a biotejet mert a másikba kevés volt, meg ettem gyümkenyeret, ez volt a reggelim.
Akkor 5 óra körül járt, akkor ébredhettem fel, az usziba meg szombaton voltunk. Most 6 óra 33 van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése