2017. január 21., szombat

2017. január 21., szombat - Ágnes -11° / 2° napos

Ma Anyu nagyon megdícsért. Itt volt a Laci(toti) meg a Zoli(afestő) s megcsinálták a rólót, túlhúztam, és lehúzták, meg kitekerték, megkeresték, hol van betekeredve,
Nem rég ittunk kávét.
Hoztam anyunak meggyes bocit magamnak barackosat, neki levendula gyertyát magamnak meg citromot, meg hát ugye elhoztam a lovat. Mondta a csaj hogy oda adja az 500 darabosat helyette, mert dekoráció, és 2400 ft körül volt végére már 1800, mondom jólvan végén már oda adja ingyen nem?
Aztán otthagytam még neki a 200ast. Adtam neki 2ezret, 1800 helyett. Mondtam ez itt marad. Mosolygott vigyorgott nagyon hogy "köszönjük szépen."Jó volt az a srác a pultnál. Fehérpolós. LEhet hogy a faszija. De lehet csak alkalmazott nemtudom-nemtudtam kivenni a viselkedésükből.meghát nem is mutathatják.
Nagyon örülök a lónak, és gyönyörű:)
Remélem a LAci(totí majd felrakja. Ugye most ezt is vihetem kereteztetni. "Szuper" :)
Meg elpakoltam, bekapcsoltam a mosogatógépet, meg tegnap fürödtem, meg csinos vagyok, és sztem ezért is örül anya, bár azt kifejezetten nem mondta :)
Előtte levettem a hevesi OTPnél pénzt. Elvettem anya táskáját nem is tudja hihi.:D
Én is rendeltem ebay.rol talán hamarosan megjön :D
Csináljak egy szlefit? :D
Na jó legyen :D:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése