2016. szeptember 27., kedd

*winter*

Ma előreengedett egy pasi a bankban. aztán gyümölcssalátát csináltam a családnak. :)
Szoknya fekete hátul cipzáros
Fekete harisnya olyan mint a Mariettáé Eszter barátnőjéé aki ott aludt karosba.
Csizma amit tavaly a kínaiba vettem.
Anyu fehér kötött pulóvere amit a boldogkarácsonyi fotózáson alkalmaztam.
Alatta szürke felső egy lila 1es gyöngyházas. a hajam össze volt fogva anyu fekete csatjával hátul,
de csak felül, és elől magasan volt csavarva
ezonyaklánc  jing jang- fülbevaló nem volt. a pulcsimon betűrve volt a nyaklánc. nem kívül.
(Ja meg a minap vettem 3 zoknit) :)
Két csíkos & macis (a kék macis rajtam volt a csizma alatt) meg egy epres
[Stee is mondta hogy milyen aranyos a piros epres]
A pasi magas volt és udvarias.
Jött a tesóm az úton, és azt mondtam gyümisalátát csinálok a családnak.
Jönnek a hidegek de nem fűtünk be mert apa kórházban van. 9 napig van ott összesen, és szerdán engedik ki. Kedden vitték be. 2016 szeptember 20-án





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése