2016. szeptember 1., csütörtök

6:59

16.szeptember 1. csütörtök,reggel 7 óra
tegnap voltam a kebabosnál. meg ettem mentás fagyit
előtte kivittem a Dézit. meg láttam az évnyitósokat
láttam Adrit a jani bnőjét. talán a video miatt nem hívott oda
amit az ír rorí csinált-vagy talán tényleg csak siettek
a lepkés wc papírt és a szárítót sajnálom
el kell mennem Judithoz
meg lehet kozmetikábais
nagyon régen voltam
pesten
anyuék elmentek tegnap az ingatlanoshoz, hogy meghirdessék a házat
a tanárúr ráment a dézike szíjára
ezt nem is mondtam tegnap anyának-dézike meg nem tudja elmondani
ha lenne szilvásgombóc majd ősszel a mágusba ennék
az a kedvencem
aztán láttam a tanárúrt,a szökőkútnál,bambult
fehér felső volt rajtam és a barna nadrág amit akkor vettem mikor az erzsivel melóztam
vasalt haj
a fodrászhoz egy órára kaptam időpontot
ott volt az a béka arcú no aki még órákig maradt/mesélni akartam a heninek.)
elég idegesítő az a nő. átvittem a balzsamokat
amik a hajamat védik
amiket az óviba a hédi anyukájától kaptam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése