2016. szeptember 30., péntek

Szia dobozohs

Szia dobozos
Holnap kapok végre mustot. Végre valahára.1 éve várok rá. Nem igaz.:D
Holnap megyünk operettre. Ingyenes.
Vasárnap megyünk szavazni. Ma kivittük a két kutyát anyuval. Anyu vitte a hópihét, én meg a Dazyt.
A Vasutas Gáborék fele mentünk. Akartam nosztalgiázni, de megtámadták a Susyt.
Egy fekete kutya. Anyu leizzadt. Én csak nevettem. Sajnos el kellett rángatnom a Dazyt.
De mi tagadás a Susy kezdte az egészet. Kurvára leugatta a szőke szemüveges csaj kutyáját.
Fiúk ültek sarkon a lottózónál. Előjöttem az emlékek.
Nem tudtam a kutyák zsivajától rendesen nosztalgiázni Đe így is előjöttek az emlékek. Ma a pennybe voltunk. az jó volt. Visszafele láttam az Istit meg a barátnőjét, mert anyuval különváltunk. A pennybe találkoztunk azzal az aranyos nénivel. (őszes haj nagy mosoly) És a plázánál mentünk el. Átmentünk a vásárcsarnokba. A néni nem használt zebrát. Anyu azt mondta nem akar a Nmetiborral beszélni, meg a feleségével, akik a mamájék házában laktak, aki (azelső)volt főnöke is volt, és én ettől úgy megzavarodtam hogy felmentem a mozgólépcsőn. Azt mondta haza megyünk nem a mozgólépcsőre.. :D
Én meg kerestem a lépcső alján hátra hátra nézegettem, és nem láttam, ezért hazamentem. Segítettem neki a szatyor a kezembe volt az a lényeg. [Alkalmazni kéne a kosaras_bico módszert]
Kidobott egy Gyuszis emléket, hogy Timivel táncolnak . .és Gyuszinak is szar napja volt mikor esett. Én kavarogtam sokat a Fróiánon szatyorral a fejemen. Nekem nem volt szar napom igazából˙.˙.˙csak tudok olvasni a..... ..........................................................................................................................................jelekből˙.˙.˙.˙....
Az eső első nap nem jelent túl jót,bárhogyan is nézzük. Na jó kimondom a frankót- - Már abból meg néhány jelből tudtam hogy hazafogok menni. Ez van. És azért nem tetszett az a nap nem azért mert rossz történt volna mint Gyuszival:D
Még mindig sok a hasonlóság a kettőnk életében habár már nem vagyunk együtt.
Húgom beleesett vlm idősebb fasziba. Ettől tisztára kész vagyok. Na mindegy ez van . . ...................................................................................................................................................................
Húgom nagyon telefonál. Itt volt Viki. Valami sátorról beszéltek. Mutattam Vikinek a robotomat meg a villanyt.

https://www.youtube.com/watch?v=KbIcy5J-PUU


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése