2016. szeptember 24., szombat

mit mondjak 🌃 lófasz a seggetekbe

A húgommal ökörködtünk. Most végeztünk. Egész nap a mosogatógépet kapcsoltam neki.
Anyám valamit dünnyögött. Morcos kicsit este. Nem is érdekel és kurvára le is sza...
Totál zakanntak.
Szerencsére van fagyim.
Majdnem elárultam annak a gyagyának



Ákos - újrakezdhetnénk -- ez szólt mikor tesómmal takarítottam lent. Az túlzás hogy takarítottam. Narancsot ettem. Közben röhögtünk. Meg most ettem meg a fagyit amit attól a fagyistól hoztunk a Sissy fehérneműs mellet. Narancsot ettem meg kolbászt és röhögtünk.
Ma esti film: Megöltem anyámat 2009 -es.
Húgom ma Roller miatt cidrizett.
Megtaláltam neki a függöny izékarnis egy botját, amivel is feltette a függönyt, és kurvára örült neki. De tényleg szép lett.
A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése