2016. augusztus 16., kedd

Sz..r..t..l..k:/

Sikerült az albérlet. Összecsomagoltam. Mostantól mindent dokumentálni fogok az új életemről.
Szeretlek Péter.
De el kellett h taszítsalak magamtól. És mivel sosem lennék képes bántani téged, így eljátszottam, hogy gonosz vagyok. Nem volt jobb ötletem. A tesód képe adta az ötletet. Fájt hogy...
Aztán...
Nem vagyok gonosz. Csak sokat tudok az asztrológiáról, és a csillagjegyekről.
Csak megnéztem hogy a tesód Rák. A Rákok család centrikusak, családszeretőek... mindenük a család.. szeretik a természetet..óvatosak..
Tudtam hogy utánad kap majd. Meg ő nem fogja visszadobni a labdát, nem fog írni, csak szól majd neked, és félteni fog téged.
Te viszont egy torz tükröt láttál magadról. Belenéztél. Nem vagy megelégedve magaddal mondtad. Az Iker jegy két egyforma arcú tükörkép. Nem szeretik látni a saját tükörképüket, mert néha nem tetszenek önmaguknak. Még meg is forgattam a képet, hogy hatásosabb legyen.
Nem volt jobb ötletem. Már a hangodat is hallottam. A lényedtől a hangodtól elgyengülök.
Nem akarok elgyengülni.
Nem szabad elgyengülnöm.
Rossz szakaszban van az életem.
Annyira de annyira sajnálom.
Kérlek bocsáss meg nekem. Talán egy nap megérted miért tettem. Hogy mennyire tisztán és mennyire repdesve szerettelek. Repültem a felhők fölött jártam. Mikor régen nem voltál ott a pályaudvaron, és Apa felhívott az nem csak azért volt rossz hanem mert Apa is ott volt, és kellemetlen volt nekem.
Csak jót akart kimentünk eléd autóval, és... végül én nem szóltam semmit az autóba ő meg ingatta a fejét, ő se beszélt túl sokat, és úgy éreztem neki sem tetszik.
Talán egy nap képes leszel megbocsátani, és újból jóként tekinteni rám. Talán egy nap nem haragszol már.. Talán egy nap megbocsátasz nekem.
Nem tudok most beszélni, és elintéztem nagyon te se akarj.
De ide le kell írnom itt nem számít, remélem egyszer megbocsátasz.
Kérlek bocsáss meg nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése