2016. augusztus 14., vasárnap

kéktáskáscigány

2016. augusztus. 14. 14:47

Összevesztem valakivel, nem találtam albérletet lehet elugrik a munkám. De adtam egy hajléktalannak kaját. Aki mögöttem jött.-Kék felső. Amit Verától kaptam vissza. Hajni rózsaszín parfümje. Lila csíkos háromszögalakú feketenyaklánc. Tűzzománc.

Mégis jót tettem. Pedig más má' nem jó.
Kérdezte mi ez. A kukában turkált. Mondtam kínai. És megköszönte. Inkább Pétert etetném.
A brokkolival. Egyesével.
Brokkoli-ananászos vegyesen tészta.
csípősleves.gyömbér.
egy idióta szalvéta. egy kanál egy kés. egy villa.
köntör magány.
sok hülye ember. mellettem egy hülye család. pisilt a kislány.
idióta vasárnap volt. megnéztem a felsőket. rühelltem a napsütést.
a benyomás csak a magány volt.
latte.kávézó. gerő kávézó. mellette keksz. mind a 4 cukrot ott hagytam.
a mellem jól áll ebben a felsőben.
szuperszexi vagyok. a többit leszarom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése