2016. augusztus 23., kedd

7 nap

Augusztus 23.
18 óra 31 perc
ma kitaláltuk Mariettával hogy cucc. legyen ez a jelszó.
Vera nagyon rendes velem.
ma véletlenül máshol szálltam le.
egy zöldséges volt előttem. két banánt vettem.
a gyerekek aranyosak. ma egy idős hölgy átadta egy gyerekes családnak a helyet, a 30as buszon.
álltam majd ültem. beszélgettem egy lánnyal akinek baglyos bőröndje volt. ezért mentem túl.

6 nap.

első munkanap.
"nagyon jó volt." :)
anyunak telóztam a bölcső elől. nyitva volt az ablak.
kabátot kértem és vízforralót.
kimentem a népligetbe. 1es vilivel mentem végig népligetig.
munka után a Flóriánon szálltam le.
esett.
kavarogtam a Flóriánon.
----------7 naphoz tartozik ez a bejegyzés--------
hiszek a fegyver halálában.(ezt énekli most Zorán.)
Attinak hoztam virslis kiflit de ottmaradt az óvodában.
Aztán megjött Zsuzsa
Mikor mentem a mekibe.
Utána leült a macis-elefántos szőnyegre.és beszélgettünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése