2016. augusztus 18., csütörtök

Az utazás

Első nap:
Ez az első napom. Itt ülök, a buszon, és várok. Lassan érünk be. Marietta ír. Írtam neki. Sok a csomag. Fiatalok Ülnek mellettem. Segítenek cuccolni. Atti is kijön meg Marietta is meg Zsolt is. Mikor áthaladtunk a hídon akkor éreztem. Elkezdődik az új életem. A vesztesek nyugalmával felültem a buszra. Csak Tomek hívott. Szeretem őt. Mégis Péter jár a fejemben. Végre úgy viselkedek, mint egy felnőtt. Önálló döntéseim vannak. Önálló kérdéseim, és gondolataim. Legyen ez a végszó.
Szép napot nektek. Sziasztok.

2016 Augusztus 17.  Szerda

 17 óra 48 perc. (Busz)

Az éjszaka:

Itt vagyok az óbudai kislakásban. Zöld övezet hangulatos.
Minden oké.

01:55

már alig várom hogy reggel lássam a napot és hogy kattogjon a villamos

...................
03:55

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése