2016. december 16., péntek

kora reggeli total k.o.

Megjött. Végre. Már alig vártam hogy megjöjjön.:)
Még nem tudok semmit írni 05:46 van... Nagyon korán van még. Talán kéne egy kicsit robotozni, meg a hajammal is kéne kezdeni valamit :)
Apuval álmodtam hogy kopogott valamit a műhelyfalon, zöld munkás olverálva, meg zöld sapkába.
De hogy mit azt nem tudom. Talán ajtót csinált. Az volt a legjobb és a legvicesebb hogy közben anyu is zörgött a robotgéppel, és mondtam hogy apu kopog, és mondta hogy "jaj dehogy apád az" mikor szabályosan láttam hogy dolgozik, és anyu azt mondta csak a robot gép az, ez adja ki azt a kopogós hangot, de én tisztán láttam és hallottam hogy lent kopácsolt az ajtóval, a konyhai ajtóban lenéztem a műhelyre, talán a Hajniék ajtaját csinálta. Aztán utána vérzett a lába, valami tüskét vett ki talán belőle, ment a tévé is a háttérbe valami magas ágyon feküdt, mintha ő operálta volna ki a tüskét. Múltkor is álmodtam vele valamit, akkor fehér pólóban volt, de már nem tudom mit. :)
Emlékszem mikor a fodrász elküldött a fodrászkellékesbe, akkor is beváltottuk a fodrász- nő pénzét bankártyára, kártyával fizettünk, és volt pénzünk. Most valamiért beugrott.

A(z) 100_0329.JPG megjelenítése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése