2016. december 6., kedd

Happy Santa Calus ! :)

Ma voltam a hugom uzleteben. Adtam ajandekot annak a ket csajnak, akik ott edzettek. Orultek neki nagyon, mondta a tesom. :)
Ebedre a Viki jott, segitettem anyanak elmosogatni a mosogato geppel, meg elpakolasztam a konyhaban.
Aztan most futok, rakom ra a tuzre a fat, este most meg a Marika volt itt, megkerestuk a Bence facebookjat, nagyon jol ereztuk magunkat.
Leszamitva hogy nem talaltam meg a mosogatokesztyumet, nagyon jo kis nap volt. :D
Egy pasi valami pannon irodat kersett, es mondtam neki hogy nem tudom hol van, en csak a beoltoztem mikulasnak, a testverem dolgozik itt, aztan kesobb kijott egy szakallas urge feher ingben a masik kozepmagas barna volt egy nagy taskaval, es a feher inges osz szakallas urge megkerdezte, "mit lehet kapni a mikulas nenitol?"
Nagyon mosolyogtam, es mondtam, hogy ez a tesom vendegeinek van. :)
Nevettek ok is... Ma jol telt/ & jo hangulatu volt ez a mikulas.
Maradjon is igy.
Puszi :)
Anyától kaptam egy mikulás télapót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése