2016. december 1., csütörtök

Adventi vásár:)

Tegnap voltunk az adventi vásárban.
Én ittam egy puncsot. Hajni meg egy forralt bort. :)

***
Eszembe jutott hogy elmentem Agárdra Ákoskoncertre, és... a vízből matracozva néztem a koncertet, aztán fürdőruhában és átöltöztem:)
Aztán volt ott egy srác, aki úgymond. megmentett. Az én matracom hideg, volt, és oda adta az ő meleg matracát, amit nem használt, azon melegedtem:)
Aztán szavalt nekem verset.
Aztán ott aludtam nála valahol a pesti lakásban. Azt hiszem, hogy buda volt.
És a fehér csillára emlékszem, amit nézek. Régi tipusú ház volt, magas. Belterjes, magas plafonokkal, és néhol antik berendezésekkel. A srác átment a másik szobába aludni, miután visszautasítottam. Nem feküdtem le vele. De jó volt, hogy ágyban aludtam, és végül megmentett, nem tudtam volna hol aludni, alvás nem volt betervezve, csak Ákoskoncert :)
Egyszer meg a volt fesztiválon, mikor Gabival jártam sátraztam...
Elvittem a VOLT fesztiválra a sátrat sopronban és ott aludtam.:)Taxival jöttünk haza 4en budapestig, pestről meg vonat. Éjjel felkötöttem a telefonon a zseblámba alkalmazást, az akkori lehúzható gombos telefonon mert akkor még az volt a divat, hogy így lehúzták a telefon gombos alját, még 2110 előtt. Világított a telefonom és elaludtam. Arra keltem hogy hangosan szól a zene gondolom, egész éjjel szólt, és mikor kimentem, három műanyag wc, volt és nagyon büdösek voltak, valamelyik még szaros is volt :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése