2016. november 24., csütörtök

leszarom

Ma kaptam a Dévédétől (G.G.) pénzt. Tök jó, küldött egy 5öst. El tudom költeni.
Most olvastam anyu beszélgetését az Edinával.
Tegnap segítettem krumplit pucolni, megcsináltam az ebédet.:)
Vikiékhez nem mentem át. (Hajni szerint hiányolotak amit én szívből...)
A csajszi elvállalta a fotózást. Niki barátnője. Ami tök jó. A minap fényképalbumot nézegettem. Kár hogy ilyen ritkán írok, de pénz~gond van, Kicsit összefolynak a napok.
Heartless Bastars - Only for you. Most ezt a számot hallgatom. Barátok köztöt nézek mostanában.
Anyuval most megyek a kínaiba. Leggings van rajtam. Azt hiszem fölveszem a felete szoknyámat. A bicikli úton megyünk. Hogy elkerüljük a köcsögöket. :)
Egész jól nől a hajam :) A múltkor én vágtam le :)
Anyuval veszünk egy kávét. A DVD pénzéből adok neki egy 500ast.
Emlékszem Kriszti így hívta Devilt az albérletbe.
Múltkor megijesztettem a Budai Attillát. És nagyon élveztem :)
Szerintem az ő hangja van a videón. De nem vagyok benne biztos.:)
Majd két év múlva elolvasom az összes sms-t.
Addig le vagytok szarva.:) Vegyétek ezt egész nyugodtan megtiszteltetésnek.:) Van akiét simán kitörlöm. :)
Na szevasztok parasztok. Legyetek csak nyaljátok egymás pénzes diplomás seggét- abban van a vitamin :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése