2016. november 16., szerda

2016 XI hó 16.- ka. 5 óra, 34 perc


...Ma korán keltem. Jön az Ákos. Gondolkodtam a hőszálas harisnyán. Meg a vastag nadrágon.
Én ugyanaz a kislány vagyok aki átölel:)
***20:41***
Lezajlott a temetés. Sok részvétet kaptunk.
Előbb a mise volt délben. Aztán 1- kor a temetés.
A ravatalozó új. A székek kipárnázottak. Mindenki odajött. Azaz csomóan.
És rendesek voltak.
Amennyire féltem. Annyira rendesek és együttérzőek voltak az emberek.
Vettem egy belül bundázott nadrágot a kínaiba.
Aztán 11- kor jött Ákos. Aztán közben takarított a robot, aztán mire Ákos jöt fogat mostam. Csak Hajni szarakodott a parfűmmel.
Aztán elmentem fogat mosni.
Levente nagyon aranyos volt.
Meg egy pasi is a templomban. Aki nem adott puszit. Meg aki csak puszit fújt valami karbantartó volt a hivatalba. Barna kabát és egy kis sapka. Megállt ott. Tiszteletteljes volt, és aranyos.
Meg a Memiék is.
Mindjárt megpusziltak.
Meg a Laci is adott puszit.
Meg a Toti is. Neki örültem.
Mindenki aranyos volt.
Örültem Nektek.
Köszönöm, hogy eljöttetek, és hogy ott voltatok.:)

Egy szívet küldök mindenkinek.

Stingtől a fragile választottam. Az az én zeném volt.
Hajni meg az Angelt a Kelly Familitől.
Ő a középen sírt én meg a végén...
Én egyedül csak álltam ott... és elmentem a víztároló felé.. pár métert jutottam csak és ott elsírtam magam.
És a Hajni jött oda.. Átölelt és megvígasztalt :(
Nagyon bömbölve sírtam a legvégén.
Neki meg folytak nagyon a könnyei mikor a ravatalozóba voltunk :/
Csak néztem csomóan osajöttek, és megpusziltak :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése