2016. november 9., szerda

,˝´˙.°,`.˛˘,

Ma megkaptam a fizut.
10óra 11 perckor
A kicsiBálintnak utaltam egy 5 ezrest. Elvileg jön Laci, de még se híre se hamva. Akarok venni zuhanycsövet, mert .,˝´˙.°,`.˛˘, így ni meg is magyaráztam. Ezt csak én értem. Meg még valamit akartam venni, de az a baj, hogy nem jut eszembe. Mindegy, ha szükségem lesz rá, eszembe fog jutni.
El akarok menni az Oliviához. Tesómtól kaptam egy fogkrémet. Tök jó. Használom.
Hjah tudom. Hepa szűrőt kell rendelnem a robotba. :)
Majd még folyt köv.
Ma jön Szilárd, meg elvileg Laci is.:)
***
Nem tudom hányra beszélték meg anyuék a Szilárddal, de a Misi megemelte aput, míg elvoltam.
Kaptam fizut. Utaltam, aztán, elmentem a mekibe, ettem egy mekcsiken menüt, aztán elmentem az OBIba, ott jól körülnéztem, aztán elmentem az interspárba vettem egy melltartót, ugyanolyat mint pesten csak feketét, aztán az akciós bugyik közül egy fehér bugyit, aztán az interspárban vettem egy topjoyt, aztán hazajöttem.
A tesóm ott ül apu ágyánál remélem jön a Szilárd.
Beszereltem a zuhanykabint. Eléggé csöpög az első része.:)
A zuhany töve.
A zuhany vége ahol a víz jön, ott jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése