2016. október 3., hétfő

Hülye fasz

Apu a reggelinél h.f. konyhaszekrény széttörése:D
Peti meg vmikor d.e. nem sokra rá volt h.f.
költöttem egy dalt+ jót beszélgettem a tesóm bnőjével Vikivel.
konyha tea pletyka pasik pakolgatás. a három P betűs varázs-szó.
rendeltem pizzát vega 12est

Költöttem egy dalt.
A találkozás szerelem reflénjét használtam fel ihletül.

Egy hülye fasz bántja csak a nőket,                   -találkozás egy régi szerelemmel
Egy hülye faszért minden nap is kár.                 -nem tudni miért de mindig
Egy hülye fasz mindegy hogy megbánja ..        -egy torz mosollyal búcsút int az
Egy hülye fasz mindig visszajár.                        -miközben érzi sírni volna jó
Egy hülye fasznak Soha semmi nem szent.
Egy hülye fasz nem túl nyugtató.
Egy hülye faszért kár egy pohár víz is.
Én nem főzök ez nem vitatható.

mennem kell megjött az a kurva pizza.
anyám mondta, h "Ancsi" :S



Ezek az emberek bizti 100 ziher +tuttifrutti sajnálják amit embertársaikkal tesznek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése