2016. október 1., szombat

Az operett Mmm

Maros Gábor énekelt. Csuda jó volt. [Október elseje az idősek hete blabla]
Csirkemell csíkok voltak , mellé saláta mix nagyon finom joghurtos kapros öntettel.
Anyu is élvezte és én is! Régen az Edina ment-el vele, amit tiszta szívből leszarok.
Volt szénsavas és szénsavmentes üdítő. Ott volt Andris meg a többi pincér. Volt egy cuki kislány aki segített az anyukájának, és egyforma fekete fehér ruhában voltak az anyukájával.
Aztán mi volt még lássuk csak.. desszert nem volt. :)
De nekem minden nagyon jól esett és csuda_finom volt.
Én:-fehér blúz
     -fekete szoknya(harisnya nuku)
     -fekete fellépőcipő .körömcipő. csakranyaklánc
Anyu:-rózsaszín blúz.amibe mutattam a salsat a vendég .biciklis.
            csajoknak. oda adtam az arwen brosst hozzá
          - fekete alj-térdigérő.szoknya(feketeharisnya)
          -fekete cipő
Végig álltunk hátul a háttérben, de kurva jó volt.



IDŐSEKÉRT NAGYKANIZSÁN ÜNNEPI HÉT

2016. október 1. - 2016. október 7.

Október 1. – Hevesi Sándor Művelődési Központ

  • 15.00 „Idősekért Nagykanizsán” Ünnepi Hét
    Megnyitja: Dénes Sándor Nagykanizsa Megyei Jogú Város polgármestere
    Gálaműsor
    Molnár György Lyra-díjas harmonikaművész
    és koncertzenekara
    Közreműködik: Maros Gábor színművész, énekes
  • 16.30 Fogadás
    Köszöntőt mond: Cseresnyés Péter államtitkár,
    országgyűlési képviselő
  • 17.30 Idősek bálja a Party Duó közreműködésével
http://www.molnargyorgy.hu/wp/index5c8c.html?page_id=182

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése