2017. március 2., csütörtök

2017. március 02., csütörtök - Lujza1° / 13° felhős

Szülinap, másnap:

Végülis tök jó lett a szülinapom. Tegnap nem tudtam folytatni a blogot, mert elaludtam, és még rengeteg dolgom volt. Mosogatógépbe bepakolni, és fát felhozni.
Vlgülis anyu felhívta L-t mert sírtam a család egyik jóbarátját, és megcsinálta a kocsit, amit kitaláltam, a fahordó kocsit.
Aztán előtte anyu sütött tortát, igaz én akartam de mindegy. Tesóm beugrott a parfümmel, bár neki is fitós volt a napja de sietett, megölelt megpuszilt, mindenki nagyon nagyon cuki volt. :)
Aztán..Laci csinált rólunk egy közös képet. :)
/Tesómmal/ Mami adott egy bonbont, és kb végig szereltünk Lacival, és kurvajó volt imádom ezt a kiskocsit, tegnap szereltünk és kurvajó.




Nagy Anna fényképe.

Ennek örültem a legjobban, és ahhoz képest, hogy tegnap nyavajogtam, ez volt életem legjobb szülinapja. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése