2016. május 2., hétfő

május 11-ke előtt könyörgött Gabi hogy bírjak ki egy kis időt ő leszerel. oda akartam költözni. aztán én nem bírtam ki azt a kis időt. leléptem előbb. és a gabura tamásnál voltam.
megmenekültem mikor ott laktam nála...emlékszem ma egy fagyis áll ott. ahol gt lakott, és olyan csavaros fagyi van, amit a papám szokott hozni. de van igazi is. Tomi már nem lakik ott. meghalt az anyukája. de nagyon beteg volt. én bujkáltam nála. én az ágyban aludtam el. ő a földön. ez azt hiszem két napig ment. aztán jött Gábor, s a nyakába ugrottam. Emlékszem nyár volt. Ott töltöttem az egész nyarat. aztán szeptemberbe hazajöttem valahogy. fent voltam a Hajni szobájába. ketten laktunk újra egy szobába. emlékszem egyszer nem volt hova mennem és bemásztam az ablakon, és elaludtam. a húgom engedett be az ablakon. nem árulta el anyuéknak hogy itthon vagyok. most olvastam ezt a május 11-et a cikk kapcsán, és eszembe jutott Gabi meg az összeköltözés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése