2016. április 26., kedd

..

emlékszem abban a sárga épületben tartották a wsot és megkérdeztem merre kell menni és Gyuszi mutatta hogy fel, és én felmentem, és a portás úgy nézett rám, hosszan sokáig míg megettem a csokimat és megittam a forrócsokimat. emlékszem egy pillanatra sem vette le rólam a tekintetét. nagyon rossz volt olyan furcsán nézett rám, és én nem tudtam mit csinálni, és úgy utáltam mint a pasit a parkban, vagy a sétakertes pasit, vagy pc boltban a pasit. nem emlékszem a portásra de arra a rossz érzésre igen, és utálom a csajt is aki mondta hogy féltékeny vagyok Mátéra, de nem vagyok féltékeny Mátéra csak nem értem miért történik ami történik, és Gyuszi hülyesége nem az én hibám és a többi ember hülyesége se.
ezért utálom az ilyen embereket nem is értem mi ez az egész, hogy megtámadnak hisz a légynem se ártanék.
mert a csaj a cseten nagyon ismer, meg a portás a fülkében.
mindenki egy idióta.
mikor ültem a tűzoltóbuszban Gábor akkor is rámförmedt. "Tudtam hogy a buszban leszel" Ha tudtad bazmeg akkor miért a busz előtt vártál miért nem ültél a buszba. Csak akkor ezt nem mertem neki mondani mert rosszban voltam a szüleimmel és tölthettem volna a hétvégét otthon.
A végső óra mindenkit elszámoltat.
Majd Isten felteszi nekik a kérdést miért bántottak ártatlan embereket.
Miért is gondolják hogy megúszhatják?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése